hayal kırıklıkları beklenmedik zamanlarda gelir hep. lakin kalbimdeki küller hala sıcak, fazla uzaklaşmış olamazsın. arayıp bulduğumuz mu daha değerlidir, yoksa birden karşımıza çıkan mı? Derdim hep. sen, birden karşıma çıkmıştın, bir çocuk gibi, evcilik oynayacaktık beraber, sen tek başına yolculuğu seçtin. söz, ayrılmayacağım senden, hep sarılacağız demiştim. Yaşamak, kibarca kovulmak gibiydi. yaşasın istemedin, düşen duygularıma bir de ben vurdum. biliyorum, yazım yanlışıydı bizim kaderimiz. Gerçekleri görebilmek için bildiklerimi unutmalıydım.
Başkasıyla mutluysan, mutsuzum diyordum.
Bu aşkın sözleri çok anlamlıydı sevgilim, keşke anlayabilseydin, Sen de severdin.
Canımı sıksan suyunu çıkarıyordun ve hava o kadar soğuk davranıyordu ki yağmura, bembeyaz kırılmışlıklarını birer birer döküyordu üstümüze
Senin gibi, yaşımı küçültürsem, yasımı da küçültür müydüm?
Sen gittin, arkandan su dökmeye ellerim varmadı, ama gözlerim çok inatçı
Bir çanak anten yalnızlığındayım, sadece bozulduğumda el atıyorlar.
Bil istedim,
Hayatla ciddi düşünmüyorum sevgilim, sadece yatıp kalkıyorum, o kadar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder